tisdag 8 april 2003

Skruva hylla...

Jag måste ju bara få tacka för alla mail jag fått som höjer min skrivklåda till
skyarna... Det känns så skönt att veta, när man ligger här skalperad, med vrickade
fötter och armar, att jag berikat dagen för er.
Vet inte varför oturen alltid hittar mig faktiskt....
En gång var jag på IKEA och köpte en vägghylla som inte såg helt jävla fel ut.
Man skruva och spika för att få ihop hela skiten, självklart blir där alltid
skruvar över....
Fast den satt så fint där på väggen i sovrummet... Perfect för att ställa en
fin blomma på... *LerNöjt*
Bara det att klockan 02.30 på natten vaknar man upp av en jävla smäll i skallen
och blomjord i hela jävla sängen. Trodde jag höll på att bli rånad eller nått innan
jag såg att hela skiten rasat ner. Då visade det sig att "tyvärr" så hade det varit
en spricka i TVÅ utav dom tre skruvarna som höll uppe hyllan... så dom hade gått av!
Hur jävla stora är oddsen att en sådan grej ska hända då. Eller där stog någon på IKEA
och medvetet plocka ner två dåliga skruvar i en hyllsats och medvetet sålde den till
mig när jag kom? Man vågar ju för fan snart inte göra ett skit!
Här om dan skulle jag prova Linneas gunga som hänger på TVÅ STORA FETA KROKSKRUVAR...
Dom ska hålla 200 Kg... Klart att den ena går rakt av när JAG ska gunga. Klart att den
går av när jag är långt uppe i luften... Flög genom luften 6-7 meter innan jag landade
i en av dom NYA krusbärs buskarna jag planterat dagen innan.
(Ville ändå inte ha några jävla krusbär)
Ja, skratta ni, men så jävla skön var det inte att få hela röven full av krusbärsbuske.
Jävla tur att det inte är varmare så man haft tunna shorts på sig!
Så ni ser... lite tur har han allt.... *smile*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar