tisdag 15 april 2003

Sola...

Med tanke på vad som hände igår så var det ju inte ett skit överraskande att det
skulle inträffa mig nått... *skrattar*
Jag slängde mig i ett solarium för att värma upp kroppen lite extra. Skrattade lite
för mig själv när jag tänkte på gubben i affären dagen innan. Känner att det ryker
till lite i näsan och nyser.... Inte nog med att ryket i nysningen gör så att man
slår pannan rakt i solarietaket, utan hela jävla skiten slocknade oxå.
Så ja, tänkte jag när jag låg där helt jävla naken under ett solarium som satt fast
3 cm från näsan på en och inte gick att rubba, nu var ordningen återställd.
Tog 20 jävla minuter att krypa ur skiten. Och 20 jävla minuter att till för att
övertyga personalen att smällen inte hade ett dugg att göra med att solariet slocknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar