måndag 3 november 2003

Krossade nötter...

Så där ja... Har jag och min cykel varit på äventyr igen...
*skrattar*
Fast denna gången kan jag faktiskt tycka att det var jävla kul.
Cyklade hem från jobbet i fredags och tog rundan inom stan för att
handla. När jag handlat klart och kom ut från affären såg jag på
håll en dum jävla gubbe och hans schäfer som var ute och gick. Han
bor lite längre ner på min gata och roar sig med att vråla åt ungarna
om dom leker för nära hans hus. Såg att han stannade och börja rota
i sin plånbok så jag svängde ut lite för att komma runt dom...
Då går den kopplade hunfan ut och sätter sig mitt på cykelvägen var
på jag rullar inte helt smärtfritt (för hunden) rakt över dennes
svans...
Så går det när man inte ser vart man sätter sig.... hehehe!
Fast det bästa var ju att jycken blev så jävla förbannad att den
flög upp och bet gubben rakt i benet... hahahahaha.
Vilket jävla liv det blev på gubben som inte fatta ett skit...
Jag stannade ju för att förklara så han inte skulle smälla till
jycken, men det gjorde han inte för han hade så jävla ont i benet.
- Så går det, Dumgubbe! Tänkte jag och sa ingenting....
- En del straffar gud direkt...
La upp ett leende och skulle trampa iväg, då jag missade trampan och
satte mej hårt och bestämt rakt på stången.....
- Jo, så e de! Sa jag för mig själv med en jävligt pipig röst...
Och cykla vidare "ståendes", då jag trodde jag krossat båda kulorna...
"Igår pissa jag för första gången utan att det gjorde ont"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar