fredag 23 januari 2004

Mer cykel...

Vågar inte ens mej på att berätta om mina cykelresor till och från
jobbet nu för tiden. Jag lever ialla fall... *hehehe* Ska jag vara
ärlig så har jag faktiskt bara vält en gång och då tog jag tag i en
stor jävla gren och lät cyklen fortsätta själv ner i gatan... man
får inte vara dum...
Fast jag halkade ju när jag släppte taget om grenen jävlen för det
var ju riktigt jävla halt alltså. Men jag intalar mig att det skulle
gjort mycket ondare i röva om jag följt med cyklen.
Jag har där emot varit på en del fester, var av jag på en fest fick
höra en jävla kul storry...

Det var en kvinna och en man som satt på en bänk inne på ett nudistläger.
Dom tjafsade och hon blev mer och mer irriterad på mannen som även
var hennes make. När ilskan efter ett tag blev för stor tog hon ett
stadigt tag om mannens lem, slet av den och kasta ut den över planket...
Där utanför träffa den rutan på en förbi körande bil. I bilen satt
en man i 35 års åldern och hans 5 åriga son Marcus. Mannen i bilen
hoppade till när lemmen landade på rutan, såg genast vad det var och
slog på vindrutetorkarna för att få bort det fort med tanke på sonens skull..
- Såg du pappa... vad tusan var det?
- Det var bara en fluga som krossades mot rutan Marcus. Sa han med en
något generad röst.
- Okey... men pappa, såg du vilken stor kuk den hadde?....
*hehehehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar