måndag 19 februari 2007

Dum, dummare...

Och så detta årets hittills dummaste dialog.
Stog och tog ut pengar och hade en blond sak bakom mig på si så där 25 år.
Och så dök hennes polare upp. Samma ålder, samma look.
- Nämen Heeeeej, jasså du är ute på stan och ränner?
- Ja, Jag har varit hos frissan.
- Jasså, har du klippt dig eller?
(Alltså, vad fan tror hon? Att hon varit där och köpt potatis eller?)
- Ja, jag har klippt mig. Jag klippte upp nacken och så klippte jag lugg.
Kände att jag ville prova det.
- Okey, va kul. Blev det bra eller?
(Jag hade helt klart svarat "Nä, de blev så jävla fult, att jag lämnade tillbaka den igen")
- Ja, jag är hel nöjd. Vad tycker du själv?
- Aaaa, nu ser jag. Du det blev ju jätte snyggt. Du får ursäkta att jag
inte såg det från början. Man känner ju inte alls igen dig.
(Ehhhh... Inte? Vad fan kom hon då fram för)
Rent under att vissa klarar av att tvätta sig själv alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar